اعضای شورای مرکزی و دبیر جمعیت جانبازان استان همدان طی جلسه‌ای با رییس و اعضای شورای شهر و شهردار بهار دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۱۰۹۲۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۶ 16 February 2023

دیداراعضای شورای مرکزی و دبیر جمعیت جانبازان استان همدان با رییس و اعضای شورای شهر و شهردار بهار 

به گزارش تابناک همدان، اعضای شورای مرکزی و دبیر جمعیت جانبازان استان همدان طی جلسه‌ای با رییس و اعضای شورای شهر و شهردار بهار دیدار و گفتگو کردند.

دبیر جمعیت جانبازان در ابتدا ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و ایام الله فجر و همچنین تبریک انتصاب شهردار جدید شهر بهار گفت: جمعیت جانبازان به عنوان بخش اثر گذار جامعه همواره آمادگی خدمت رسانی به مردم را دارد و این جمعیت در راستای خدمت رسانی از هیچ کمکی فروگذار نخواهد بود.

محمود احدیان در ادامه به شهدای شاخص شهرستان بهاراشاره کرد، افزود: این شهرستان ۶۰۰ شهید به انقلاب تقدیم کرده و شهدای شاخصی همچون سید میلاد مصطفوی را دارد و در دفاع مقدس نیز گردان ۱۵۵ بهار از گردان‌های شاخص لشکر انصارالحسین همدان بود.

محمود آبادی جانباز ۷۰ درصد و عضو شورای مرکزی جمعیت جانبازان کشور نیز در این جلسه ضمن تبریک اعیاد و انتصاب شهردار بهار به بیان خاطرات دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: شهرستان بهار یکی از شهرستان‌های تاثیر گذار در دوران دفاع مقدس بود و شهدای ارزشمندی را تقدیم انقلاب کرده است.

رییس شورای شهر بهار نیز در این نشست صمیمی گفت: شهرستان بهارهم اکنون با ۱۹ حلقه چاه آب به یاری شهروندان همدان آمده است و توانستیم در تامین آب شرب همدان نقش داشته باشیم.

وی ضمن تقدیر از عملکرد شهردار شهرستان بهار و ابراز خرسندی از انتخاب آقای فرجی به عنوان شهردار، افزود: واز اینکه جناب فرجی را به عنوان شهردار شهر بهار انتخاب کردیم بسیار خرسندیم و ایشان در این مدت کم خوش درخشیده و در جذب اعتبارات موفق عمل کرده اند

شهردار شهرستان بهار نیز در این نشست گفت: شهرداری در کنار اینکه باید خدمات رسانی امور شهری را داشته باشد باید به مسایل فرهنگ و اجتماعی تمامی طرح‌ها نیز توجه نماید.

فرجی با اشاره به سفر استاندار همدان به این شهرستان، افزود: در سفر استاندار محترم به شهر بهار در ایام الله فجر تاکید موکد بر راه اندازی پارک سه هکتاری ورودی بهار را داشتند که ما نیز قول دادیم این پروژه را به زودی راه اندازی کنیم.

وی در پایان ضمن تقدیر از حضور اعضای شورای مرکزی و دبیر جمعیت جانبازان استان در شهرستان بهارتصریح کرد: افتخارخدمت به مردم فهیم و نجیب شهر بهار را داریم و به نظر بنده شهروندان بهار بهترین و قانون پذیر‌ترین و سخاوتمند‌ترین مردم استان هستند.

جمعیت جانبازان همواره آمادگی خدمت رسانی به مردم را دارد 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار